From: Jokin LACALLE USABIAGA <jlacalle <at> jakintza.net>
Subject: aurkezpena: jolaus
Newsgroups: gmane.science.linguistics.wikipedia.basque
Date: Tuesday 20th November 2007 12:17:55 UTC (over 9 years ago)
Goraintziak denoi Ordiziatik

Zabaldun albistea ikusi bezain pronto posta zerrenda honetara harpidetzea
erabaki dut. Helburu bikoitza: lehenik eta behin, Wikipediaren inguruan
dudan ezagutza murritza zabaltzen joatea eta bestetik, Wikipediako
"kontsumitzaile" soila izatetik "ekoizle" izatea pasatzeko nire buruari
falta  zaion bultzada izatea. Lehena ziurtatuta daukat zuek bezalako
kideekin; bigarrena ikusiko dugu.

Erabiltzailea: jolaus
Jokin Lacalle, Ordizia, 1968
- Bloga: http://ikteroak.blogsome.com, http://www.jakinstein.com
- Lana: Jakintza ikastola, Ordizia http://www.jakintza.net
Zereginak:
- Bizi dugun irakaskuntza eredu zaharkitu honi armiarma sareak kentzen
ahalegintzea.
- Irakasle izateari zor zaion errekonozimendu soziala berreskuratzea.
- Gure gazteak internet ezagutu eta behar bezala erabil dezaten irakastea.
Afizioak:
- Sukaldea

CD: 3ms